onsdag 9. februar 2011

DIY: Kart i ramme

Det treng ikkje vere så vanskelig å laga litt "kunst" på eigahand.

Du treng:
Utstyr:
  • Tape og saks
Bileta talar for seg sjølv. Framgangsmåten er no så enkel. Reknar med dei fleste av oss har ramma inn noko i rammer frå IKEA før.

Det er morfar som har eigd dette kartet. Han var bussjåfør og treivst difor på den endelause landeveg. Det som gjer kartet ekstra koseleg, er at morfar har streka inn med kulepenn på nokre vegstrekningar. Kartet er også gulna og har litt rifter og hol her og der. Eg vil sei det er eit kart med sjel.


Dersom ein ikkje har ein morfar som var bussjåfør, er det heilt sikkert andre gamle kart å oppdriva. Lukke til!

4 kommentarer:

  1. God idè!:) Det e sånne ting som betyr någe spesielt for ein, som e ekstra kjekke å ha. Stilig og miksa gammalt kart med nye ramma, that´s so in at the time!;)

    SvarSlett
  2. Velkommen som bloggar! Fin kartkunst. Eg kjem nok til å følge deg ei stund, for eg ser at vi har fleire ting til felles. Tenker særleg på nynorsken og den medfødde skapartrangen :)

    SvarSlett
  3. Ann T: Ja, veldig kjekk måte å ta vare på dei gamle karta på :) Ingen hadde sett kor fine dei er, viss dei var bretta saman i ei skuff...

    Kreakris: Takk! Kjekt du vil følgje meg :) Eg driv og pussar støv av nynorsken. Er nok litt rusten, og det spørs om alt som vert skrive er "heilt etter boka". Me ser!

    SvarSlett
  4. Men, du he malt ramen sant? Det he faktisk eg au gjort! Kå farge e d?

    SvarSlett