tirsdag 8. februar 2011

Oppskrift: Ganske vrang hals


Garnet til dette prosjektet har eg kjøpt på Fretex. Eg veit difor ikkje kva garnmerke eg har brukt.
Halsen er strikka med tredobbelt mohairgarn.

Slik gjer du:
Legg opp 55 masker (laust) på rundpinne nr 10. Maskeantallet må vere deleleg på 11 dersom du ønskjer å justera størrelsa.

Følgjande mønster skal repeterast.

*6vr, 1r, 1vr, 1r, 1vr, 1 r*

Strikk rundt og rundt til halsen måler vel 40 cm (eller lengre om du ønskjer det).

Fell laust av.


Halsen kan brukast på beggje sider (men eg tykkjer rettsida -den øvste- er den finaste).

7 kommentarer:

  1. Så flink du er! Julegavehalsen er flittig i bruk her. Så god og fin. Håper det var greit at jeg lånte et bilde av deg. Eller kanskje det blir copycatkrig.

    SvarSlett
  2. Kjære Silje!:) SÅ fine nettsia du har fått deg. Fant ut av det via Marit sin blogg, kjekt! Komme innom titt og ofte itte dette;) DU e flinke! Håpe alt e el med dokk 3! God klem fra Ann Therese

    SvarSlett
  3. Kjempefin hals og fin blogg! Koseleg at du har bloggen min på lista di over lesbare bloggar:-)

    SvarSlett
  4. Marit: Parhestar tåler litt copycatting :) Takk for publicity, forresten!
    Ann T.: Ja, nå er eg i gang med blogging igjen! Det står bra til med alle 3. Satsar på det same med deg óg :)
    Ragnhild: Takk! Eg har lese bloggen din ei stund før eg fekk starta bloggen min sjølv. Klart eg måtte ha han med i blogglista!

    SvarSlett
  5. Hei,

    Fikk tips om bloggen din fra Midtbo sy, synes det ser ut som en morsom og inspirerende blogg så jeg blir med deg videre:)
    Takk for tips om kalendere på Etsy, har begynt å forville meg inn der jeg og, men er redd for å bli totalt hekta...
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  6. Hei! Takk for besøket hos meg! Den halsen så veldig deilig ut og herlig med en skikkelig knall farge! =)

    SvarSlett
  7. For en knall hals, så herlig varm ut :-)

    SvarSlett