søndag 27. februar 2011

Prosjekt F E R D I G: Nøstebarnvest


Denne vesten har blitt liggjande lenge utan frontparti. Grunnen er uviss. Av og til går ein vel berre litt lei. No er han imidlertid både ferdig strikka, har blitt montert og fått søte små kofteknappar festa på seg. Vesten må vere fornøgd med sin strikkande skapar som endeleg tok opp tråden igjen...

Oppskrift:Babyundertrøye frå Strikk til nøstebarn-boka (Reknar med at alle kjenner til den)
Str: Uvisst. Trur han best kan passa 6-12 mnd.
Garn: Juvel (trur eg. Kjøpt på garnutsalet til Sandnesgarn)
Pinne: 4
Terningkast: 4
Kommentar: Kjekk og nyttig vest. Har strikka ein tidligare i tynnare garn (alpakka).Denne gongen har eg prøvd meg med både tjukkare garn og pinnar.
Eg klussar litt med kva som er rett- og kva som er vrangsida når eg skal strikka den delen i fronten som overlappar kvarandre. Trur det vart litt feil på eine sida (at vrangsida kom på rettsida, om de skjønar). Men han litle som skal gå med vesten har heldigvis ikkje greie på slikt. Eg strikkar frimodig vidare!

2 kommentarer:

  1. Så flott den ble.
    Jeg har hatt en plan om å strikke en slik i 2 år nå, men jeg innser vel at jeg ikke får ut fingeren før juniorhobby blir 20 og da er det vel kanskje for seint :-)

    SvarSlett
  2. Hei, det ligger en award til deg på bloggen min:)

    SvarSlett