mandag 28. februar 2011

Prosjekt F E R D I G: Pebble-vest


Oppskrift: Pebble-vest fra The Thrifty Knitter
Garn: Drops alpakka, dobbelt garn
Pinne: Usikker. Tipper ca. 4-5. (Sånt skjer når ein let strikketøy liggje umontert)
Str: Passar til litleguten på 5 mnd. (og oppover)
Terningkast: 6
Kommentar: Enkelt prosjekt! Det er skummelt at vesten har blitt liggjande så lenge utan knappar...

Anbefalar alle andre (som har fleire handarbeid som ligg på vent) å setje i gang et Prosjekt F E R D I G eller liknande. Me treng litt press på oss. Altfor mange uferdige prosjekt gjer at ein blir sitjande med dårleg samvit når ein startar på noko nytt. Og slik skal det ikkje vere. Nye prosjekt skal vere kos!

Eg har i alle fall dei siste vekene fått fullført meir enn det eg hadde drøymt om :)

6 kommentarer:

  1. Hei og takk for besøk av deg i bloggen min! Du har en flott blogg og så flink du er til å få ting ferdig om dagen. Heldigvis har ikke jeg så mye liggende, tar det litt etter litt. Jeg liker også å ha flere ting gående for variasjonens skyld. For tiden prøver jeg kun å bruke av det garnet (mest restegarn) jeg allerede har i hus.
    Kommer snart på besøk til deg igjen for hos deg var det mye fint! Fortsatt fin mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Kjempefin vest du har laga - og så enkel! Kan hende jeg hiver meg på den der! :-) Takk for besøket i bloggen min og ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Saa flink og effektiv du er!!!

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar på bloggen min :) Jeg har aldri vært innom her før - men du lager mye fint, så jeg kommer gjerne tilbake!

    SvarSlett
  5. Den vesten var kjempesøt! Det er veldig deilig å bli ferdig med ting som har ligget på vent.

    SvarSlett
  6. Koselig blogg du har, og så masse fint du har strikket. Legger meg som føler hos deg.

    SvarSlett