mandag 14. februar 2011

Prosjekt F E R D I G

No skal det ryddast! Store og små prosjekt skal fullførast! Halvferdige sokkar lengtar etter kalde føter. Kjøkkenhandkle lengtar etter ein knagg å hengja på. Skjebnen deira ligg i mine hender! Mange strikketøy manglar bare montering eller knappar. Kanskje noko også har "gått ut på dato"? Konsekvensen blir då at det må rekkjast opp slik at garnet kan brukast om att. Det får så vere. Eit halvferdig strikketøy som har mista livsgnisten, har liten verdi (ja, om ikkje gnisten kan tennast igjen, då...).

Etter kvart som eg fullfører nokre av mine (altfor) mange prosjekt, vil eg feire det med dykk her på bloggen.

Eg lovar ikkje å ikkje starta på nye prosjekt undervegs. Litt gøy må ein jo ha...

1 kommentar:

  1. Deilig å få ryddet litt i prosjektene! Takk for titten på en trivelig blogg, det er så koselig når det skrives på dialekt =)

    SvarSlett