torsdag 17. mars 2011

DIY: Mosekuler til trappa

Dette er jo ikkje noko hokus pokus. Fleire har sikkert laga slike før meg. Men no kan de få sjå korleis eg gjer det!

Materiale:
Mose
Avispapir
Ståltråd
Knipetong

1. Krøll saman ein ball av avispapiret og fest med ståltråd. Legg på mose på overflata (litt om gongen). Surr vidare med ståltråden til mosen held seg på plass. 


2.  Legg kula i ei blomepotte el. lignande.
Mine kuler hadde ein diameter på ca 10-15 cm. Eg får prøve å lage ei stor neste gong! Eller kanskje du?? Gjerne link til innlegget mitt dersom nokon skulle finne på å lage slike mosekuler!

4 kommentarer:

  1. Wow, så god idé! Sånn skal jeg lage når jeg får tilgang til mose og har uteplass! Snart!

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) og for en kreativ blogg du har! Jeg følger herved! Og jeg er også lærer:)

    SvarSlett
  3. Kjempe dekorativt! God ide! Våren er på vei!

    SvarSlett
  4. Disse var kjempefine. Har aldri tenkt på slike, men de hadde nok passet på verandaen vår. Må prøve å huske dette tipset til senere i år, når forhåpentligvis snøen forsvinner :-)

    SvarSlett