onsdag 30. mars 2011

DIY: Trappetre

Me som sit og tvinnar på små strikkepinnar kveld ut og kveld inn, har godt av å arbeide litt med større prosjekt når sjansen byr seg. Grovmotorikk må ikkje undervurderast!

Eg har tidligare sett slike sammenbundne kvistar (la oss kalle dei trappetre) utanfor blomsterbutikkar som dekorasjon. Hadde ikkje reflektert så mykje over dei før eg fekk ein idé om å laga eit sjølv då eg var ute i friluft og styrte på med fastelavnsrisa og mosekulene. Det vart to skogsturar med "råstoffjakt" etter trappetrekvistar. Ein kan jo ikkje snaue eit område ukritisk... Dessutan er det begrensa kor mykje ein får med seg kvar gong når ein samstundes har med seg barnevogn ;)

Materiale:
  • Ein stor haug med kvistar, nokre tynne lange og nokre litt meir som bjørkeris
  • Ståltråd
  • Potte
  • Grus/Singel
  • Evt. litt mose

1. Bunt saman kvistane nederst. Ta nokre om gongen, bygg på etter kvart. For å få same forma som mitt trappetre, bind du fyrst saman det kortaste kvistane med flest greiner.


2. Bruk ståltråden til å forma kvistbunten slik du vil ha han. Stram tråden mindre der du vil ha meir "volum". Surr ekstra ståltråd i toppen av treet slik at han evt. kan bøyast dersom du ønskjer det

3. Sett kvistbunten i ei passande potte (gjerne litt høg og smal). Hell i litt grus i botnen for at treet skal stå meir stabilt. Trykk evt. litt mose langs kanten av treet for å tette igjen.


Eg vil tippe at mitt trappetre vart ca. 130-140 cm (når toppen er litt bøygd).
Då gjeld det for de andre (som har lyst på trappetre) å skunda seg ut i skogen før lauvet sprett!

Gjerne link til innleggett mitt dersom du skulle finne på å lage din variant av eit trappetre. Lukke til!

3 kommentarer:

  1. Du er så flink! Til gagn rett og slett.

    SvarSlett
  2. Så fin blogg! Og fint trappetre:) Eg har laga eit par sånne for eit par år sidan som er i bruk heile året med diverse pynt. Genialt.
    Stå på med blogging, eg vil fylgje:) God helg!

    SvarSlett