mandag 18. april 2011

Eggeraid på Etsy

Eg fortset vandringa mi gjennom Etsy sine endelause "hyller". Det er no kjekt å vindusshoppa på nettet. Eg er i påskemodus, og vil difor visa desse fine egga eg har kome over (altså ikkje kjøpt. Bare sjå, men ikkje røre...). To heilt forskjellige stilar, men likar begge utgåvene veldig godt. Det må vel ver maksimalisten og minimalisten i meg som konkurrerer om merksemda...

Dei fargerike egga er laga av ei dame som driv butikken Ukrainianeastereggs. Verkeleg fint handverk, tykkjer eg. Får nesten lyst til å kle meg opp i bunad og gå og bera på desse ;)

Dei lyseblå egga med namn på fann eg i butikken dearjes. Reiret kallast "family nest". Tanken er at ein kan bestilla egga med navn på familiemedlemmane. Koseleg symbolikk :)

På Etsy likar eg godt alt som kan lagast litt personleg. Her om dagen fekk eg eit kjempefint stempel (denne stilen, men eg valde pre-inked) i posten med monogram, navn og adresse til familien vår. Kjekt å stempla på konvoluttar, feks.

1 kommentar:

  1. Gøy! Noen egg er som kunstverk! Her er vi syke etter tur, og har i grunn ikke fått helt påskefeelingen ennå. Men nå er jeg sistemann ut, så da satser vi på at vi alle er immune mot disse basillene og håper mange friske dager før ny runde... God påske meises!

    SvarSlett