onsdag 6. april 2011

GAGN er A w A r D e R t med ei utfordring

Eg har ingen Oscar-statuett over peisen. Heller har eg ikkje nokon Spellemann eller Amanda. Er heller ikkje så veldig fredeleg av meg. Men har no fått ein award og utfordring i denne bloggeverda. Takk takk til både Siljevanilje og Marmelade som har "sett" bloggen min!

Det er no mitt lodd i livet å svara på desse spørsmåla:

1. Hvorfor begynte du å blogge?
Eg har lese både norske og utanlandske crafting-bloggar i fleire år. No når eg er i morspermisjon tenkte eg at eg skulle få tid til å blogge litt sjølv óg. Blir ikkje så veeeeldig mykje tid til det, då ;)

2. Hvilke blogger følger du?
Dei fleste er strikkebloggar/interiørbloggar. Av guruane svergar eg til Den Gode Feen.

3. Favoritt make up?
Ja, sei det. For tida herjar Mary Kay-basillen i nettverket mitt. Likar óg feks. Bodyshop.

4. Favoritt klesmerke?
Eg har ikkje noko utprega favorittklesmerke. No for tida blir alle klede målt ut i frå "ammevennlighet". Dette går framfor stil desse dagar. Elles har eg uvanleg stor tru på Zara. Oppsøkjer alltid dei butikkane når eg er i utlandet + Oslo.

5. Du "MÅ" ha make up produkt?
Solpudder/rouge (Bodyshop). I alle fall på denne bleike årstida... Er forresten ikkje så brun om sommaren heller, så solpudderet er visst relevant heile året...

6. Favoritt farge? 
Kjem an på kva og kor hen. Sterke fargar er spesielt hot for tida.

7. Favorittparfyme?
Versace Bright Crystal. Kjempegod!!!

8. Favorittfilm?
Eller favorittfilmar: Fjols til fjells og Hairspray. Har óg sansen for alt som har med Narnia å gjere. Litt sprikande filmsjangrar, som de ser.

9. Hvilket land du vil besøke og hvorfor?
Canada. Var i Montreal på studietur då eg gjekk på vidaregåande. Vart eit litt sånn harelabb-besøk, for vi hadde ein del fastlagt opplegg. Skulle gjerne hatt ein roadtrip i dette store landet. Canada skal visstnok vere likt USA, berre utan (mykje mindre, i alle fall) kriminalitet og skumle ting som gjerne gjer at me unngår feriestader. Det er også billigare å bu og feriere der. Det kan me lika!

10. 5 ting du må ha i vesken?
Nøklar, mobil og lommebok måå eg alltid ha. Trur ikkje eg skil meg ut frå resten av Noregs befolkning med eit slikt behov. Har gjerne óg ein pakke med tyggi + et strikketøy (kor garnnøstet har floka seg inn i alle dei andre tinga...) 

Ja, så veit de det!
Eg veljer å ikkje gje utfordringa vidare til nokon konkrete. Er i skrivande stund litt for trøytt til å ta på med vurderingsbrillene til slikt arbeid. Det måtte bli som å velje lag i gymmen (slik me gjorde på barneskulen). Og det er eg ikkje opplagd til så seint på kvelden. Ta utfordringa viss du har lyst! Du har mi blessing. Søvnen sig på her i heimen, og eg må bare hoppa i seng. 
God natt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar