torsdag 14. april 2011

Oppskrift: Hekla eggevarmarar

Svigermor har nokre eggevarmarar som er forma som høner. Eg trur hekleteknikken er om lag lik desse. Pickles har óg nokon som liknar litt. Men mine er hekla frå nedst og oppover, medan Pickles sine er laga motsett.

Når eg no har site og knota til ei oppskrift i forhold til korleis eg har laga eggevarmar, ser eg at det ikkje er så lett å vere så presis som eg ynskjer. De får bere over med meg og varmarane mine!!

Garn: ”Vanleg” ullgarn (restegarn) – for eksempel. Safirgarn frå Spar Kjøp.
Heklenål: 3.75 (Passar til medium egg). Kan sikkert fungere heilt fint med 3.5 eller 4.

”Klumpstavane”  i denne oppskrifta lagast slik: Start som om du skulle laga ein stav. Men i staden for å fullføre han når du har tre løkkjer på heklenåla, tek du eit ekstra kast og går ned i buen og henter tråden. Du får då fem løkkjer på nåla. Ta eit kast og trekk alle desse fem gjennom  heklenåla.  Ta eit kast til og trekk gjennom siste maska for å samla alt på toppen.

Legg opp 24 luftmasker. Festast til ein ring med ei kjedemaske. 

1.omg.:  3 luftmasker . 1 klumpstav i fyrste luftmasken. Hopp over neste luftmaske. 1 klumpstav i tredje luftmasken. Gjenta til du har 12 klumpstavar i ringen. Fest omgangen med ei kjedemaske.

2.omg.: 3 luftmaskar. Lag 13 klumpstavar fordelt i ringen. Fest med omgangen med ei kjedemaske.

Gjenta 1. og 2. omg. til du har seks omgangar.

7.omg: 3 luftmasker. Lag ei klumpmaske i annankvar av felta frå forrige omgang. Fest denne omgangen med ei kjedemaske.

Her er ei lita stilistisk teikning av korleis klumpstavane skal plasserast i forhold til kvarandre. 

Fest ein liten dusk på toppen. Nøste garnet 20 gonger rundt peike- og langfingaren. Bind saman på midten og klipp opp ( +formklipp). Sy fast dusken på toppen av eggevarmaren. 

Desse eggevarmarane er kjemperaske å hekle! Det er godt mogleg å laga eit heilt sett på ein kveld. 
Lukke til! 

3 kommentarer:

  1. Fine!! Og for noen søte eggeglass! Ingen tvil om at meisepåska er sikra, altså. Her er vi wild and crazy og reiser ikke hjem før mandag eller tirsdag!

    SvarSlett
  2. så stilige!! Dette må prøves dersom jeg klarer å finne tid :) takk som deler. ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  3. Så herlege desse var :)
    Kjempefin blogg du har! Kjekt med fleire nynorskbloggar syns eg :)
    Og tusen takk for fine ord i bloggen min, slikt varmar!

    Ynskjer deg ein fin påske!