tirsdag 28. juni 2011

DIY: Uro med over middels interessante figurar

 Me har vore sjuke. Trass ullbodyar og andre stabile ting i livet, har basillane lurt seg inn i oss, både liten og stor.

Energien er omsider på veg tilbake igjen. Då passar det seg med ein DIY som vart til no i kveldinga. Kvar gong eg ryddar i hobbykroken min, dukkar det opp skjulte depot av crafting stuff. Denne gongen fekk eg augo opp for alle dei fine papira eg har på lager. I dag vart det ein uro som vesleguten skal ha i vinduet på rommet sitt. Her i huset er me over middels interesserte i forhaustarar og pelsdyr. Difor denne litt uvanlege kombinasjonen. De som vil prøva dykk, lagar så klart uro med utgangspunkt i den figuren/tingen familien din brenn for....

Du treng:
Tjukt papir i ulike fargar.
Lim
Saks
Spiss, litt tjukk nål
Sytråd

Papiret som utgjer størsteparten av figuren, bør vere ganske stivt (nesten som kartong) og ha mønster på begge sider. Då slepp du å klippa ut to + får to fine mønster. Mine papir har ulikt mønster på dei to sidene.

1. Planlegg kva for figurar du ønskjer å ha med i uroen din.

2. Teikn figuren på eit ark og klipp ut.

3. Finn eit ark med ein passande kontrastfarge og klipp ut doble deler (fram og bakside) der du ønskjer at figuren skal framhevast (F.eks. nase og hale, som på reven). Lim desse fast.

4.Knyt saman figurane. Dersom figurane er breie (som reven), lagar festar du tråden i to hol i staden for eit (sjå biletet under). Eg tykkjer det er fint om figurane vert bunden saman ganske tett.

5.  Heng opp i vinduet eller på veggen.
Link gjerne til dette innlegget dersom du skulle finne på å testa ut denne DIYen. Lukke til!

1 kommentar:

  1. Du den forhøster-figuren likte jeg godt! Meget interessant - fin form:-)

    SvarSlett