fredag 17. juni 2011

Pdf pattern party hos Sarah London denne veka!

Alle bilete henta frå www.sarahlondon.wordpress.com

Hekling er óg gøy. Har lenge fylgd bloggen til ei hekledame i Australia. Sarah London. Det er sikker fleire av dykk som kjenner til henne. Ho gjev ut oppskriftsheftet Hip to hook i digital utgåve med jamne mellomrom.

Har faktisk aldri kjøpt oppskrifter frå henne, sjølv om eg har vore veldig på nippet nokre gonger. Det svake ankepunktet har vore at eg ikkje visste kor mykje ein Australsk dollar var... Oppdaga i går at Sarah London har Pdf pattern party denne veka, kor ein kan kjøpe 10 enkeltoppskrifter for 10 Australske dollar. Dersom du ynskjer 20 oppskrifter, blir det 20 AUD. Enkel matematikk som sjølv ein lærar kan forstå. Dette er med andre ord eit veldig godt tilbod. Til vanleg ser eg at oppskriftene kostar ca. 5 AUD.

Det fungerer slik at ein sender ein e-post med  dei oppskriftene ein ønskjer. Deretter får du tilsendt eit money request frå henne via Paypal. Når dette er registrert, skal oppskriftene koma hoppande inn i innboksen som søte kenguruar frå Down Under. Dette har eg altså gjort. Gledar meg til å setje i gang! Eg trur oppskriftene kan brukast som inspirasjon og utviklast vidare til det eg måtte få lyst til å lage.

Sidan eg er queen of restegarn, blir kjøpet rettferdiggjort med at eg kanskje kan få brukt opp noko av realkapitalen som ligg i korgene på loftet.

Og no har eg forresten funne ut at 10 AUD er ca 59 NOK, så då kan du rekna sjølv kor mykje 1 AUD kostar i norske ;)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul att du tittade in hos mig!
    Jag använder virknål nr 10.
    /Ann-Britt

    SvarSlett