tirsdag 14. juni 2011

Tilbake


Takk og lov for at det ikkje finst ein streng bloggelærar med markerte briller langt nede på nasa som registrerer fråveret i blant oss! Då hadde eg nok blitt utvist etter denne gode pausen. Hadde sikkert fått både prikkar og strekar i merknadsboka, eller kva no det heiter i dag. Men ein hobby må forbli ein hobby. Dersom det vert ei plikt, på linje med å ta ut av oppvaskmaskinen, har blogginga liten verdi. For meg i alle fall. Men no er eg her.

I dag viser eg ei barselgåve som er strikka til ei lita jente som såg dagens lys for omlag ein månad sidan. Nøstebarn er og blir genialt. Eg er no berre hekta på både oppskrifter, garn og klede. Denne gongen vart det ein blå selekjole i str. 6 mnd. Som lita var favorittfargen min blå, medan dei andre jentene sverga til rødt og rosa. Slik er det framleis, tydelegvis.

4 kommentarer:

  1. Blått æ jo fiint. Helsing tante-isblå :)

    SvarSlett
  2. Ja, hadde i alle fall blitt stress om det var en streng fagansvarlig på bloggskolen, hehe. Og den kjolen var jo bare knallsøt! Ska tro om tunikaen i Nøstebarnboka er like genial...

    SvarSlett
  3. Så fin farge på Nøstebarnkjolen. Spørs om jeg må ut å handle isblått garn - inspirert jeg nå.

    SvarSlett