onsdag 15. juni 2011

Ullbodymani og litt om å halde seg på matta med lange vrangborder


I dag feirer me ny leikematte. Små føter får betre feste på den enn på den harde parketten. Skal sjå at det kjem til å bli strikka nokre masker på golvet der. Semi-leiking og semi-strikking må vel gå godt i hop? Sjøl om kalendaren viser sommartid, er ull frå innerst til ytterst aktivt i bruk på litlemann. Ei Olala-smekke varmar og i halsen + tek i mot det som måtte komme av spontane væsker og andre interessante matrester.

Eg trur eg har fått meg ein ny hobby i det siste halvåret, nemleg å kjøpe ullbodyar. Ingen ting er så kjekt som når ein gjer eit varp på slikt salg! (Akkurat salgsgleda kan nå funke på andre klede óg, då....Enkelte ting er kronisk). Andre som kjenner det slik i forhold til ullbodyar?

Haustgensaren som pryda øvste delen av denne bloggen i heile fem veker, er godt i bruk. Det same er strikkebuksa frå boka Myk start. Huskar ikkje så mange harde fakta om ho (som str. og slikt), men veit at ho er strikka i alpakka. Likar fargen så godt. Har også passa lenge. Fyrst var ho skikkelig posete og varte og rakk heilt opp under armane. (SØTT). No er ho mest som ein nikkers når aktiviteten på golvet går for fullt. "Alt har sin tid", seier blant anna H.K.H. Mette Marit

Dagens tips til all strikking, gensrar som bukser, er å alltid strikka vrangbordene eit par cm lenger enn det oppskrifta seier. Alt for at levetida skal forlengjast! Sauer går jo óg med ull om sommaren har eg sett.

8 kommentarer:

  1. Hurra for lange ullbodyer!

    Jeg mistanker at jeg er bitt av noe lignende, for jeg hamstrer ulltrøyer på salg. Gjerne sånne fancy greier med ull og silke, som jeg finner til hundrelappen sommerstid. Hurra for sesonger! Nå er ulltrøyene i bruk fra september til mai, så det er noe gagn i all hamstringen, men jeg må huske litt mer på at lillesøster kan arve storebror og ikke hamstre til henne og.

    SvarSlett
  2. Hamstring av ullundertøy er jeg god på ;o) Men som Monstermønster sier, en trenger det jo neesten hele året nå... Og sjefen her i huset bor stort sett i ulltrøye og stillongs og kun det hele vinteren. Så da MÅ vi jo ha en del fine å skifte i mellom ;o)

    SvarSlett
  3. Og så fin han med masse ull og på treningsmatte, snille gutten. Når slipper han til på fitnessrommet? Og du, leste over innlegget mitt og tenkte at lang tur kanskje kunne se ut som en ordelingsfeil, men mente lang tur som i to ord (siden det var et hot tema i helga). Og vi skal til Stavanger til helga ja. Skal jeg ta med alt du glemte? Blir nok ikke tid til jærtur, men kan jo gjemme det bak en stein i sentrum.(smekka, grøten, flaske div pastiller)

    SvarSlett
  4. Fin blogg! Eg kjøper (hamstrar) gjerne alt av ull på salg, eg! Bodyar, andre klede, garn og alt eg måtte finne. Her varar ullbodysesongen året rundt, men av og til får ho lov til å gå i bomull om sommaren, hehe!

    SvarSlett
  5. Ull er godt å bruke - både for små og store, faktisk:-) Og jo mer det brukes jo mykere blir det! Flotte blåtoner sammen:-)

    SvarSlett
  6. Ser ut til at ullbodyen står sterkt i (den kommenterande delen av) det norske folk :)

    SvarSlett
  7. lurt det om å strikke vrangbordene lengre, har jo ingen barn selv, så tar i mot alle tips:)

    og ull er alltid gull:)

    SvarSlett
  8. "alt du glemte" skriver Marit... du er og blir håplaus Silje!!:O) Takk og lov for at nokon er like meg! :O) marta

    SvarSlett