mandag 18. juli 2011

Erteposar er inne i dårleg ver


Det er tydelegvis innever denne sommaren. På trass har eg siste dagane bada tre gonger, to av desse i regnver...

Og kva skal ein finne på når skyene vrir utav seg alt dei har? Jo, leike med erteposar! Dei minste representantane kan lyfta på dei, bita i dei og testa ut korleis det høyrest ut når dei dett i golvet. Dei større representantane (den mannlege utgåva), kan triksa med ein som om det var ein fotball. Då er gjengen sysselsatt for ei stund. Godt!

Med det same symaskinen var varm og innkjørt etter lappeteppet, brukte eg stoffrestane til å mekke saman 8 erteposar. Enkelt og greit. Viss eg ikkje huskar feil, målte stoffbitane 13 x 15 cm. Brukte gule erter. Sydde til slutt ein saum ytst på kanten for å gjere dei ekstra solide.

2 kommentarer:

  1. Det er jammen sant, erteposer er lure regnvær-leiker!
    Ha en fin kveld,
    mvh Siv

    SvarSlett
  2. Lurt, lurt! :) Stilige blei de åg! Såg du hadde skrevet på bloggen min, og svaret e ja. Eg jobbe fra 10-19 på torsdag, så du e veldig velkommen inn i butikken :) E masse kjekt ;) GLEDE meg t å se deg/dokk igjen! God klem fra Stavanger og Ann Therese

    SvarSlett