mandag 8. august 2011

Fadderbarnet vårt har det best (?) med MILOvest

På ei Ravelry-runde tidlegare i sommar, kom eg over Milovesten. Eg var ute etter ei gåve til ei god jente som skulle fylle to år no i august. Og i haugane mine med garn, var det ikkje vanskeleg å finna ein fin fargekombinasjon både eg (og forhåpentlegvis det søte fadderbarnet mitt) kunne leve med. Eg skippa altså mønsterfletta og satsa på fargemønster i staden. Er godt nøgd med det. Ein får håpe at eg ein annan gong får "giren" til å følgje mønsteret til punkt og prikke. Oppskrifta inneheld framgangsmåte på vestar frå str. nyfødd til 6 år, så her er det mogleg å kle opp alt og alle som ikkje har vore borti Kunnskapsløftet (ja, seksåringane er vel einaste unntaket, då). På grunn av garntjukkelse og dermed óg tjukkare pinnar (tippar 4,5), vart 9 mnd-oppskrifta tilsvarande 2 år. Vesten er no kome rette vedkommande i hende. Satsar på suksess i barnehagelivet!

1 kommentar:

  1. Har sett vesten på den søte eieren i dag, og det var full klaff! Knallfin!

    SvarSlett