onsdag 17. august 2011

Verdas søtaste selebukseoppskrift: On the Go-verall

Ravelry er og blir eit utømmeleg hav av fine oppskrifter. På under ei veke har ein On the Go-verall blitt prestert ut av forholdsvis tjukke pinnar. Herleg når ting går fort! Og eg har ikkje direkte sete 24-7 og strikka. Eigaren av dei nye buksene er vel heller han som me brukar tida på. Alt skal sjekkast ut, vaskemaskinen inkludert.

Litt facts:
Selebuksa er strikka i Drops Nepal (blanding av ull og alpakka - trur garnet passa ganske så godt til oppskrifta.). Brukte pinnee nr. 5,5. Til str. 12-18 mnd brukte eg 5 nøster. Buksa finst i størrelsar frå nyfødd til 3 år. Og det beste av alt - oppskrifta er gratis (free ravelry download). Eg har strikka selane litt lange, slik at eg kan flytta knappane når det trengs. Føreløpig kan rillekanten nedst vere oppbretta. Då har me nokre centimeter å gå på den vegen òg. Kjekt det. Tida står jo liksom ikkje stille.

Som hjelp til å forstå oppskrifta (som er på engelske), brukte eg denne sida.

Takk til dama (mest sannsynleg...) som har delt denne fine oppskrifta med oss alle! Eg er kjempegira på å strikka fleire, gjerne i friskare fargar. Knappane er sponsa av ei forenings-/barseltreffvenninne. Takk for djupdykket i farmorknappane dine!!

7 kommentarer:

  1. Fin, fin! Denne likte jeg =)
    Kjekt når man kan "trylle" frem et slikt plagg uten å ty til pinne nr. 2,5 og babyull. Definitivt på min liste!

    SvarSlett
  2. Såå fiin! Heldige Peder!

    SvarSlett
  3. Den var kul! Liker stilen, og det tjukke garnet gjør den veldig guttete:-)

    SvarSlett
  4. Veldig stilig bukse! Den har jeg også lyst til å strikke.

    SvarSlett
  5. Enig. Verdens søteste. Store-Peder :) Han vokser til!

    SvarSlett