søndag 18. desember 2011

DIY: Mjuk juletrepynt


Me sveivar like godt i gong med ein DIY midt i julestria. Eksamen er over for min del, så det som står att før jul er til å leva med.

Det blir fyrste året med juletre i år. Ein kan spørje seg om det er eg som har har halde meg unna treet, eller treet som har halde seg unna meg No står det i alle fall eit heilt ok tre i garasjen og ventar på å få koma inn. Eller kanskje det skjelv i nålene og håpar på å få sleppe å stå og henge og halde på juletrepynt i eit par veker? Med ein liten trave som spring rundt og dreg ut og flyttar (og knuser) alle ting som står i skap/skuffer og vinduskarmar, skal dette med juletre verte ekstra spanande. Eg må nok innsjå at draumen om å få ta i bruk juletrekulefangsten frå fleire turar på Weihnachtsmarkt i Berlin kanskje ikkje blir oppfylt i år. I såfall må dei hengje høgt. Nedst skal me pepra treet med mjuk pynt som kan drassast rundt i huset opp til tjue gonger om dagen uten at dei har vondt av det. Og det er her sukkertøystavar, eller candy canes om du vil, kjem inn i biletet.

Slik gjer du:
1. Lag eit mønster. Enkelt og greitt. Mitt var ca. 15 cm på langs. Eg teikna sukkertøystaven breiare i begge endane for å få ein slags "slengbukseeffekt". Legg mønstert på skrå på eit raudt- og kvitstripete stoff (eg har kjøpt mitt på Ikea for ei stund sidan). Teikn rundt mønsteret.



2. Sy på streken du har teikna opp. La botnen stå open. Klipp ut staven med omlag ein halv cm ekstra stoff utanfor saumen.Vreng. Bruk gjern ei litt tjukk heklenål til dette.




3. Fyll med vatt. Brett inn kanten nede og sy saman.





4. Heng stavane nedst på juletreet slik at små hender kan stikke av med dei utan at noko skade er skjedd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar