fredag 30. desember 2011

Shabby eller ikkje? Etsyanske julemerkelappar


Etsy er gøy. Det har de høyrt før. Eg trur ikkje det er mange i mitt nettverk som aldri har høyrt meg trekkje fram Etsy i ein eller anna samanheng. Og Etsy er nyttig. I alle fall i førjulstida kor ein kan gjere unna litt "julestri" på nettet. I år kom det både ein del julegåver og jule-equipment flygande over både Atlanterhavet, Nordsjøen og kanskje andre sjøar òg. Kva veit vel eg om flyrutene... Kanskje dei tek ein sving over Lappland?

 
I år la eg planar for julegåvemerkelappar allereie i slutten av november. Valet fall på desse lappane Etsybutikken  
Sånn stilmessig er eg eigentleg ikkje så shabby, men akkurat desse syntest eg passa godt til gråpapir som innpakkingspapir.


Alle bileta er henta frå Etsybutikken til Shabby Pea Design.

Og så var det berre note to self til neste år:
Bestill merkelappane litt tidlegare enn 20.november slik at skuldrene ikkje går høgare opp enn nødvendig...

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig besøk hos meg, og tusen takk for julemerkelapp-tips! Disse likte jeg!
    Og Etsy? Min favorittbutikk foran alle :)

    Link lagret, så julen 2012 tror jeg noen av mine nære og kjære også får lapper sendt over sjøen ;)

    Ønsker deg ett riktig godt og kreativt nytt år!

    SvarSlett