mandag 2. januar 2012

På tampen av jula


 
Juletrepynten heng bokstavleg talt i ein tynn tråd her i huset. Men eg trur ikkje han må gå i hi i kveld. Fekk knipsa litt av dei øvste julemarknadskulene som ikkje blitt plukka av med hjelp av yngre krefter i løpet av jula. Ikkje så mykje heimelaga her - utanom candy cane'ane og fine hekla snøkrystallar laga av ei venninne. 

Det er løye (rart/merkeleg) at det er så stor skilnad på at noko som kan vere så kjekt å pakka ut, kan vere så til dei grader kjedeleg å pakka ned att. Trur eg drygar til i morgon og heller fokuserer på det femte kulepunktet av crafting-nyttårsfortsetta mine i kveld.

2 kommentarer:

  1. Her havnet jeg via, via og angrer ikke på det. Her var det mye gøy! Legger meg til som følger og kommer straks tilbake :)

    Ønsker deg en fin mandag!
    hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  2. Hei!

    Snubla over bloggen din i kveld, og her var det mykje fint! Legg meg til som følger eg :-)

    Fekk så lyst til å strikke når eg ser alt du har strikka! Berre litt for lite tid her... Forresten veldig fint med sånne kofte-knappar på den nøstebarn-vesten, går jo an å bruke til best då :-)

    Inghild

    SvarSlett