fredag 24. februar 2012

DIY: Tape er gøy!


Eller kanskje det heiter teip no? Har ikkje oppdatert meg hos Språkrådet i det siste. Fekk ein gjeng med washitape i posten her om dagen. Det er vel ikkje nokon bombe at dei kom frå ein Etsybutikk. Butikken heiter Kawaii Goodies og har tons of fine taperullar. Eg endte då opp med desse (Alle kjøpt på Etsy utanom den kvite med mintblå prikkar - den kjem frå Panduro). Pandurotapen verka "fastare i fisken"  i forhold til dei andre og er kanskje litt vanskelegare å klistre på ei overflate som ikkje er heilt flat.



Eg brukte eit høgt glas, samt nokre barnematglas. 
Vaska og tørka dei godt før eg starta dekoreringa. 
 Noko som var fint med tapen, var at det gjekk fint an å prøve og feile (altså flytte på tapebitane) utan at dei vart øydelagd.
Det går godt an å klippe tapebitane på langs for å få tynnare striper. 

Som de ser, har baksida på mobilen min òg fått litt tape på seg.

Håpar washi-døgnfluetrenden varer til sauen min (sjå forrige innlegg) er stor nok til å klistre sjølv. Kanskje eg må handla inn eit svært tape-depot som kan liggja klar i eit bomberom (a la "Rik på rabatt" på TLC)  til alderen er der og me kan gå i gang med å dekorera glas med traktor på (ops.. har visst allereie tørrtrent på det).

 




3 kommentarer:

  1. Så flott tape! Glasa blei fine dei, så eg skal ikkje mobba deg meir:O) klem

    SvarSlett
  2. Det ble stilig! Det hadde vært et prosjekt for meg og dattern min tror jeg.

    SvarSlett
  3. Fint! Skal ikke se bort i fra at du har litt tape til overs om fem år... I flyttelasset har jeg pakket opp en del salgsting fra Panduro som er shoppet i god shoppingstemning - you and me i bunnen av Exhibition. 12.15 bussen hjem og innom en liten tur i byen. Gode tider.

    SvarSlett